Federatie Horeca Brussel Nieuws Nieuws Een nieuwe campagne om HoReCa te steunen met de steun van de Horecafederaties van Brussel en Wallonië. 
Nieuws Coronavirus

Een nieuwe campagne om HoReCa te steunen met de steun van de Horecafederaties van Brussel en Wallonië. 

Met de verdere sluiting van cafés en restaurants op 19 oktober voelt de horeca de volledige impact van de besluiten die zijn genomen om de pandemie te bestrijden. 

De  RMB - Belgisch Staatsblad lanceert een nooit geziene campagne om HoReCa te steunen, met de steun van de Brusselse en Waalse Horecafederaties. 

De Régie Média Belge, die lokale spelers in deze bijzondere context wil steunen, lanceert haar eerste initiatief gewijd aan deze noodlijdende sector. 

Het mediaplan omvat meer dan 280 tv-spots die tussen 13 november en 13 december gedurende 4 weken worden uitgezonden op La Une, Tipik, AB3, ABXPLORE, NRJ Hits TV en LN24. Er komt ook een instream-videocampagne op het hele digitale netwerk van RMB.

Het radioplan, met 330 spots op VivaCité, Tipik, La Première, Classic 21, DH Radio en NRJ, is gepland over 2 weken, van 23/11 tot 29/11 en van 07/12 tot 13/12.

Tot slot zet RMB zich in om, met de hulp van een aantal influencers, de campagne tot leven te brengen op sociale netwerken. Publicaties zullen worden gegroepeerd onder de hashtag "#IamHoreca".

Mobiele versie afsluiten