Wat hebben we u gemist!
Om aan te sluiten bij de woorden van de voorzitster van de Brusselse Horecafederatie (p.7), hebben we ondertussen allemaal begrepen hoe gelukkig we worden van de horeca: zowel de restauranthouders, hoteluitbaters en barmannen als de klanten. De sluiting van de sector heeft op brutale wijze duidelijk gemaakt wat voor essentiële rol deze speelt in het leven van al wie er komt.
Restaurants, hotels en cafés zijn altijd al plaatsen geweest waar mensen naartoe gaan om met hun vrienden of familie af te spreken, plezier te maken, bij te komen van een lange dag, tijd voor zichzelf te nemen, momenten van vreugde en soms verdriet te delen. Gastvrijheid is meer dan ooit een belangrijke factor. Als je onderweg bent, is het een van de belangrijkste plekken waar je kunt oefenen, drinken en genieten van alle essentiële activiteiten die je nodig hebt.
Met de lancering van dit nieuwe magazine wil de Brusselse Horecafederatie al deze hoofdrolspelers in ons leven aan het woord laten. BeHORECA wil de schakel zijn tussen al diegenen die zich dagelijks inzetten voor het plezier van anderen. Deze publicatie wil een dialoog op gang brengen tussen de verschillende sectoren, maar tegelijk hun expertise en passie laten zien. Zo kun je je bezighouden met zaken die anderen aangaan, maar ook inzicht krijgen in de impact van nieuwe technologieën - zoals ventilatie - of juridisch advies over specifieke kwesties.
Zoals bij alle eerste stoepranden zijn de hoepel en de overspanning erg groot. Onder andere om zo dicht mogelijk in te spelen op de bekommernissen van al wie dit eerste nummer zal lezen. We hopen dat u ons meer informatie wilt geven over het volgende nummer.