Federatie Horeca Brussel Nieuws Sector Horeca - narrowcasting - een aanwinst voor uw horecagelegenheid?
Sector

Horeca - narrowcasting - een aanwinst voor uw horecagelegenheid?

Dynamische displays worden steeds gebruikelijker in horecagelegenheden. Een kans voor uw zaak?

In eerste instantie geïnstalleerd om de rookruimte buiten het etablissement te verbeteren, kan digitale bewegwijzering nuttig blijken bij het opbouwen van klantenbinding.

Een digital signage systeem trekt snel de aandacht van de klant en kan een breed scala aan interactiemogelijkheden bieden. Wat zijn de praktische toepassingen?

  1. De klantervaring verbeteren:

    Een groot voordeel is dat het de gastronomische ervaring en het welkom van de klant verbetert. Je kunt video's uitzenden waarin je je producten presenteert, je favoriete recepten, toeristische informatie, de kenmerken van je zaak belichten of zelfs websites uitzenden die nuttig zijn voor je sfeer.

Je kunt ook je openingstijden onder de aandacht brengen, foto's van je personeel plaatsen, informatieberichten versturen over mobiliteitsproblemen (wegwerkzaamheden, files, enz.) of de weersvoorspelling en de dichtstbijzijnde bushaltes weergeven.

Voor kinderen kan de kiosk of het digital signage paneel ook worden gebruikt om spelletjes of interactieve tekenfilms uit te zenden.

  1. Persoonlijke berichten:

    Een andere praktische toepassing is het uitzenden van gepersonaliseerde boodschappen via het interactieve scherm van de bewakingscamera. Dit kan in de vorm van welkomstboodschappen ("gefeliciteerd, u bent vandaag onze 100e klant, uw cadeau ligt voor u klaar") of realtime aankondigingen ("kom ons nieuwe bier proeven")..

  2. Adverteren :

    Natuurlijk staat niets je in de weg om reclame uit te zenden voor producten of merken die je verkoopt (samenwerkingsverband) of andere.

  3. Webwinkel :

    Aarzel niet om je vestiging online in te stellen, in je echte vestiging, zodat je snel een gerecht kunt bestellen of een reservering kunt maken.

 

Mobiele versie afsluiten